keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Zebra

Huomenta vaan kaikille (taino suurimmalle osalle se ei taida enää olla aamu..)! Mulle se on edelleen aamu koska te ette tajua miten tylsää olla vaan kotona.. 'joo oispa niin siistii vaan löhötä ja kattoo gossip girliä koko päivä ja ei tehä mitään'. Mä oon nyt aikalailla 8 kuukautta ollut lomalla ja mun työt ja koulu alkaa vasta ensi kuussa. Kaikki mun kaverit on tietty töissä ja kouluissa, ja ehtii näkemään sitten illalla.. Mutta mä tarvitsisin mun elämään edes vähän rutiineja ja ohjelmaa, muutakin kun GG :P Yritän nyt nauttia mun viimesistä lomaviikoista ja ehtiä kattoo kaikki mahdolliset sarjat, käydä koiran kanssa pitkiä lenkkejä, puuhailla kotia siistiksi ja muuta sen sellasta. Meillä on tänä lauantaina aika isot tuparit täällä meillä ja haluttaisiin Artun kanssa, että tää kämppä olisi jo ihan valmis. Suurin osa kavereista on tämän jo nähnyt, mutta silti! Tänään aateltiin mennä Artun kanssa shoppailemaan molemmille vähän uusia vaatteita, tuparivaatteet ja jotain sisustusjuttuja ;P Mä aattelin pukea päälle ehkä jotain alemman kollaasin tyyppistä ellei tielle astu jotain äärettömän makeeta mekkoa. Alemmat vaatteet kaikki muut Mangosta (joka aiheuttaa hysteriaa Ullikselle ja mulle) paitsi kengät H&M ja MKn kello. Mango on parantanut valikoimaansa niin paljon, että oikeesti Ulliksen ja Neten pankkikortit sanoo kohta, että hellurei, adios ja näkemiin, tai ne tais sanoo sen jo.. Ulliksellakin taisi viikonloppuna mennä Mangoon 3 numeroisia summia heeheh :P Mitä mieltä muuten zebrapöksyistä, hot or not?


Nanette

8 kommenttia:

  1. itse en kyllä käyttäs tuollaisia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joillekkin se on liian rohkeata laittaa seeprahousut! :)

      Poista
  2. jostain syystä muhun eläinkuosit ei jotenkaan iske enää yhtään, vaikka jossain vaiheessa olin innoissani kaikista seeproista ja gebardeista :D mutta varmasti näyttää kivalta sun päällä kun kivasti yhdistelee :) ps. olisi ihanaa jos olisi edes yksi päivä jolloin voisi vaan maata olla ja katsoa GG:tä................

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon kyllä nähnyt niin hyviä yhdistelmiä, mutta myös niin jäätävän mauttomia, että ne saa kyllä helposti näyttämään kamalalta! Joku leokuosinen mekko kuullostaa kieltämättä vähän mun tyyliin sopimattomalta :P Ja oikeesti voisin vaihtaa Senja sun kanssa päiviä mä voisin jo opiskellaaaa ja sä voisit tulla kattoo tänne GGtä :D

      Poista
  3. MOi!
    Olisi kiva kuulla sun opiskeluista enemmän. Missä, kuinka kauan yms. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä voisin tehdä erillisen postauksen siitä, toistaiseksi en oikeen osaa kertoa juuri mitään koska alotan vasta 22.5 :) Sitten varmasti teen erillisen postauksen siitä :)

      Poista
  4. millaset hampaat sulla on ? entä ulliksella?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaha :D ? No ihan kivat meillä molemmilla hheheh .. Musta mun hampaat on aina olleet ihan kivat :D Todella jännä kysymys mutta ei siinä... :D

      Poista