tiistai 24. huhtikuuta 2012

Don't you think it's funny how we're different but yet we're all the same

mä oon tällä hetkellä ihan sairaaan väsynyt ja mun pitäiskin nyt nukkua, nimittäin viiden tunnin päästä on herätys. Aattelin vaan ilmotta, että oon vielä elossa, jotenkin ainakin Tampereesta ja tän päiväsestä 14 tunnin työpäivästä..mutta nyt en kykene mihinkään suurempaan... Huomenna on nimittäin samanlainen 7-21 setti tiedossa.. että peukku mulle jaaaaa viikonloppua ootellessa.. joka on varmaan yhtä rankka sekin vaan ehkä toivottavasti hauskanpidon merkeissä. jea
näin muuten melkeen näin hienon auringonlaskun tänään sörkässä, kun tulin töistä.. Se oli ihan sairaan nätti. Noi valoset illat alkaa tuomaan mulle koko ajan vaan lisää uskoo siitä, että oikeesti siis ihan oikeesti se kesä vielä tulee! IHAN mahtavaa, ens syksylle jo vaikka mitkä suunnitelmat kaikesta ja elämäkin toivottavasti siellä hymyilee jo tosi kirkkaastti sitten haha. Parempi kuva postaus kyllä tässä nyt ... tää oli ihan säälittävä suoritus

pusut,

ULLIS

2 kommenttia:

  1. Ootko siis särkänniemessä töissä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah en oo, ku ois aikamoinen työmatka sitten täältä helsingistä. Siinä luki sörkkä ei särkkä ;D heheh

      Poista