maanantai 23. huhtikuuta 2012

monday

Aattelin nyt tulla näyttämään nämä ostokset mitä Ideaparkista tarkemmin H&Mltä tein. Mä oon jo pitkään tarvinnut uutta meikkipussia ja toi oli just kätevän kokoinen ja kuosikin on mieleinen.


Tän laukun olin joskus laittanut johonkin kollaasiinkin ja nyt kun mä sen näin, niin oli se pakko ottaa mukaan. Olen kattonut yhtä toistakin laukkua, ja puhutin Ullista ostamaan sen toisessa värissä (taka-ajatuksena, että voin tietty lainata :P) ja itse päädyin kuitenkin tuohon.


Nää kengät oli niiin hyvät jalassa ja ihanan väriset, mutta mä mietin pitäskö mun sittenkin hakea vielä mustatkin tai vaihtaa nuo mustiin? Halusin beiget kengät, mutta käyn hakemassa vielä tällä viikolla mangosta yhet seeprahousut ja niihin kävis niin hyvin mustat kengät.. Vai pidänkö sittenkin noi? hahh!



Oon hukannut mun aikaisemmat iPhone kotelot niin otinpa tonkin sitten mukaan. (joo kyllä mä tykkään ihan tosi paljon tähdistä :D) 


Nanette

6 kommenttia:

  1. heeei haluun kans noi kengät !! miks ei lahes oo noita :/ ja tietty haet mustat noitten lisäks, koska tuut kuitenki käyttää molempii :)

    VastaaPoista
  2. Netissä oli kai! Ja mun on ehkä pakko hakee ne mustatkin :D:D:D hirveetä arpomista

    VastaaPoista
  3. Oi tykkään tost laukust tosi paljon! minkäkokonen se on ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mäkin! ja se on aika sellasen perus clutchin kokonen :) Just menee lompakko, puhelin, avaimet ja pakolliset meikit :P

      Poista
  4. Todella kiva laukku, täytyy ehkä itsekin harkita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo se on kyllä tosi kiva, kannattaa H&Mllä käydä vilkasemassa :)

      Poista