torstai 26. huhtikuuta 2012

But it doesn’t matter cause I’m packing plastic and that’s what makes my life so fucking fantastic


tärähtäneet asukuvat ja aika tärähtänyt itekkin


huonosti näkyy, mut niin ihanat

Heippis.. on ollu kova draivi päällä koko alku viikko ja tänäänkin on jo vissiin torstai? Mitä ihmettä! En tajuu mihin nääkin päivät on vaan kadonnu. Tänään mä lähin yksin työharkan jälkeen kaupoille, mutta kun soitin Netelle yhistä kengistä, että kai mä saan ne ostaa niin kuulin että nekin oli tulossa samoille mestoille Artun kanssa. Me sitten shoppailtiin yhessä. Mä en ostanu, kun kengät ja korun mutta ihan tarpeeks niihinkin rahaa meni heheh. Sei kyllä haittaa, koska oon NIIN onnellinen niistä. Miten jotkut asusteet voikin tuoda näin paljon onnea elämään. En kestä, vähän sairasta ehkä hahaha.

työnantajan ylläri, jee


Terkuin,

ULLIS

6 kommenttia:

  1. ihana tuo bleiseri! Minkä värinen se on tarkalleen? Uusi koru on myös todella makea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiks ookkin magee, mä tykkään siitä niin. Ja bleiska on aika ton värinen mitä se ihan ekassa kuvassakin on, mutta vähän kirkkaampi kyllä. Sellanen haalee marjapuuro? :D heh aika noiden kuvien välimuoto

      Poista
  2. can you also write in english?

    VastaaPoista
  3. Yes I can try but I always forgot it :P

    VastaaPoista