perjantai 27. huhtikuuta 2012

sick...


Mä en kertakaikkisesti voi uskoa tätä: MÄ OLEN KIPEÄ! Ja ei siinä muuten mitään, mutta kun meillä on ne tuparitkin huomenna.. Tänään on sitten juostu joka paikassa Buranan voimilla (onneks arde on ollut suuri apu♥) ja olo on sen mukainen. Eilen oltiin myös shoppailemassa ja löysin sitten tupariasun. Tein sen asun kanssa ihan täyskäännöksen, se onkin jotain ihan muuta kun seepraa. Näätte sitten vaikka huomenna.. Aattelin tähän nyt lykätä eilisen asun, vaikka ihan kakat kuvat onkin. Näinä päivinä ei tosiaan ole ehtiny ottaa kunnon kuvia, mutta parannan viimeistään ensi viikolla (se minkä voit tehä nyt, niin tee se myöhemmin.. eiku?).  No jokatapauksessa tässä näitä kuvia:


tässä sille anonyymille mun hampaat :D ahahah!


Ps. kurkkaus huomisen illan asuun ;)



Nanette

10 kommenttia:

  1. Ihanat sun hiukset! miten laitat noi kiharat?:) ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä laitan ne GHD-raudalla, mutta noikin on itseasiassa edelliseltä päivältä :P eli en laita niitä edes joka päivä :)

      Poista
  2. o-ou! toivottavasti huomen jo parempi! seeyyaaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no toivottavasti! Nähään huomenna, niin kivaaaaa :D

      Poista
  3. Toivottavasti tervehdyit! jeee innolla odotan tupariasua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsit mä otin niin kakat kuavt! No pitää parempia yrittää :)

      Poista
  4. Paranemisiin ja kivalta näyttää asu! :)

    VastaaPoista