keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Life is simple as a wave, We just like to see the big complicated ocean in it



Tässäpä teille ihan vallan videolta kuulumiset! Enpä taas oo ollu ollenkaan melkeen tääläpäin täällänäin. Ei mulla kauheesti muuta oo sanottavaa, kun kerron tossa videolla kaikki kiinnostavat asiat. Nyt mulla on ollu teho alkuviikko ja oon vaan hoitanut asioita sekä SIIVONNUT JA TEHNYT RUOKAA. Ihan kreisejä asioita, joita en yleensä tee.. Oon niin epä kodinhengetär ettei riemulla rajaa. Ainiin kävin kattoo mun kämppiksen kanssa sen puhdistuksen leffassa ja oli ihan älyttömän hyvä, mut en ehkä suosittele herkemmille on nimittäin tosi raffi.


näitä once in a lifetime- juttuja kun mä teen ruokaa

Katottiin kovasikajuttu ja se oli ihan sairaaaan hyvä
vanhojen hoitsuluokkakavereiden kanssa Vapianossa
Jussin läksäreissä..vessassa...
Otettiin laivalle kevyet 8 paria kenkiä mukaan ja lähettiin vielä kevyemmin 10 parin kanssa pois

vähän ehkä väsymystä ilmassa...
söpö Nette
Petollinen vikan illan kuohari

Tässä nyt on tiivistetysti mun puoltoista viikkoa. Nyt aijon jatkaa mun tehoviikkoa ja teho siivousta..huhui. Ihanaa vielä relata parit päivät ennen töihin menoa. JA AINIIN tittididii lauantaina on tatska-aika. Tulee ihan pikkuruinen.. Mutta kuitenkin. Niin kivaa =) !

Raksuilla,

ULLIS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti