perjantai 7. syyskuuta 2012

I want to be rich and I want lots of money, I don’t care about clever I don’t care about funny

Mietin, että missä voin tästä avautua ja NOH tämähän on oivapaikka siihen. Mun oli pakko tulla tänne vähän rageemaan tästä "uudesta" MUOTI-ILMIÖSTÄ. Nimittäin tittididii TENNARIWEDGET!!! HYI Hoooo ihan kamalat. En vaan voi sietää niitä ... Ehkä sellaset sirot tennarit, joissa kiilakorkoa niin joo... voi mennä, mut noi sairaat melkeen tollaseen sämpylälenkkarit JA NIISSÄ KIILA. ai jumalauta.. ihan niinku.. ei ei..... Ei ainakaan tällä hetkellä sitten yhtään iske!!! Vaikka paljon käsitän niin nyt ei kyllä nyt. Karseeta. Vähän niinku maxi farkkuhameet ja 3/4 valkosetleggarit !! AI JUMALAUTA !!! Ihan kamalaa ihan kamalaa.. tietty ihmisillä on makunsa, mutta pliis.


Mä tänään ostin taas uudet kengät.. ja mekon jaaa meikkiä jaaaa sit annoin "tyylivinkkejä" (yeah right) mun parhaalle Aurille hahaha noei, shoppailtiin varmaan vaa joku 4 tuntia ja mulla oli 11 sentin korot jalassa... olin fiksu. No mutta toisaalta oikeesti oonkin aika järkevä, koska kannan aina noiden kenkien kanssa myös lättäpohjasia kenkiä mukana. Nimittäin sen korkosen kengät ei oo mitkään kävely kengät hahaha. Nytkin ne oli mukana, mut silti tuntu et mun jalat oli ihan todella aivan kokonaan kuolleet.. Mun piti tehä vaikka mitä tänään, mut ku tulin kotiin ni olin vaan et jaaha ja avasin bb 247 enkä tehny mitään :D. Mä oon ultimaattisen saamaton lusmu, nojoo huomenna on kuitenkin mun kaveri 23v bileet ja sitä varten nyt lepäilen heh heee

Varattiin Neten kanssa muuten meille kahelle parin viikon päähän laivaristeily. Mennään tukholmaan. JEE sika kivaa, laivailu on välillä ihan perseestä, mut me päätettiin että meijän reissusta tulee sika hyvä!

Rakkaudella, 

Ullis
(Yövuorossa)



4 kommenttia:

  1. Oon bongannu yhdet niittikoristeiset jotka oli jopa nätit kiilakantalenkkareiks, mutta noi "skeittikenkäwedget" ei mahu mun tyylitajuntaan yhtään :D
    Ja noista julkkislookeista kolmanteen ihanaan liehuvahelmaiseen asuun ei käy sitten yhtään.. hyi!

    Satu
    Indie by heart

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en taho ikinä sanoo millekkään ihan täysillä ETTÄ EI KOSKAAAN. ni uskon et varmaan on jotain yksittäisiä ok yksilöitä, mut yleisesti.. ei kamala sentään!! :D :/

      Poista