tiistai 12. kesäkuuta 2012

Oh baby baby it's a wild world

Oon tässä miettiny ja mua kauheesti kiinnostaa, 
mitä te oikeesti täällä meijän blogissa tahtoisitte nähä?
Mähän en ite oo mikään muotiguru, enkä esim yhtään ymmärrä tälläsien kollaasien päälle tai niitten ihmeellisyyttä kauheesti. Mut haluisko ihmiset enemmän sellasia? Ehkä pelkkiä jotain muotijuttuja? niinkun päivänasut vaan ja sellasta? vai sitten myös sellasta elämästä ja meiningeistä? Vai pelkästään vaan kuvia meistä? vai mitä :D tai siis tahtoisitteko että keskityttäis enemmän johkin tiettyyn? Kauhee kun kuulostan jotenkin vihaselta nyt :D mut en siis todellakaan oo. Ihan mielenkiinnosta vaan, että mitä te tahtoisitte lukea :D muita ajatellen tässä vaan kyselen hahaha.

Taimppa ja Mortti iloitsee


mun serkun 4v. synttärikreisibileet.. ihan Sairaaan hyvää kakkua haahaha 


Käväsin myös pihlisbluesissa, kun mun äiskä oli siellä duunissa.

Mulla itellä alko työt nyt sopparilla vihdoin ja viimein ja siellähän mä nyt sit koko kesän käytännössä melkeen asun. No en kuitenkaan, mut on silleen aika aikaa vievä projekti tää työn teko hahaha. Musta oli jotenkin tosi ihanaa kyllä olla töissä( oli tosi kivaa ansaita rahaa) hahhaha. Mä menin moikkaamaan sen jälkeen Taimi ja Morttia hakiksen rantaan, jonka jälkeen mentiin Taimille juoruilemaan ja jäinkin sit sinne yöks kun en jaksanu lähteä enää tänne kotiin. Tänään ois Helsinki päivät ja ehkä sitä sen kunniaks vois tehä jotain kreisiä.


Nyt mun pitää kyllä taas alkaa tehdä jotain vähän kehittävämpää ja esim. vaikka laittaa tää mun naama johonkin kuntoon ahahahah


Terkuin,

ULLIS

8 kommenttia:

  1. toivoisin että välillä olisi jotain muitakin kun kameralla räpsittyjä hipsteri kuvia. Nää tursuaa joka blogista ja se on persiistä. Varsinkin kun monelta se järkkäri löytyy himasta. Lisää myös päivänasuja..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhahah se on kyllä ihan totta! Mä oon ihan liian koukuttunu siihen instagramiin ja vielku se on niin helppo. Mustaki tuntuu et mun joka postaus näyttää ihan samalta. Ois paljon kivempi jos jaksais raahaa sitä järkkäriä megessä. Mul on vaan siin vähän sellanen ongelma, että mun se normi objektiivi on menny rikki ja mul on vaan siin sellanen jumalaton jössikkä macro objektiivi :D se on ihan helvetinmoinen vaan kantaa mukana. NOH ehkä mun pitäis asialle tehä jotain!

      Poista
  2. must on kiva ku kirjotatte niin monista jutuista, reissujutut on parhaitaaaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Reissujuttuja saa vinkua varmaan neteltä kun se sielä enemmän on ollu :D tai sil on ainakin kivempia kuvia! Voimmäkin jostain jotain riipasta niinkun vaikka barcasta hahaha mut jee eli monipuolisuus on plussaa

      Poista
  3. videot, videot ja vielä kerran videot!! Ne on ihan parhaita!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kuvannu varmaan sata mut en oo julkassu mitään! Ehkä mun pitäis tai meijän! Hahhaaha

      Poista
  4. kuvia ja elämänmenoo kiittoos!! :P

    VastaaPoista