perjantai 8. kesäkuuta 2012

I'm gonna go go go, There's no stopping me!

Krabbenaamat kierrättämässä
sielukas
Ihan kesä meininkiiiiiiiI! Hyvä loma"viikko" ollut tähän mennessä ja toivottavasti vielä jatkuu yhtä mageena. Päätettiin keskiviikkona korkata mun kämppiksen kanssa meijän lähikapakka ja ilmeisesti tehtiin se sitten oikeen kunnolla. Se oli ihan hieno sellanen neitsyt käynti ja tehtiin se vielä kaikenlisäks niiin kauheen hyvin, että meijän ei enää ikinä tarvii sitä uudestaan tehä. No mut toisaalta voisin sanoa ihan jokaisesta paikasta, jossa oon laulanu karaokea niin näin. Mä kieltäydyn aina viimeseen asti siitä, mut sit on vaan jotain tälläsiä tosi hyvin hyvin hyviä suostuttelijoita.... huoh. Nojoo ei se toden totta oo ainoo syyy. Seuraavana päivänä saatiin ittemme ihme ja kumma kyllä ylös joskus iltapäivällä ja raahauduttiin kierrätyskeskukseen. SE OLI HYVÄ JUTTU! koska mä koin ihan valaistuksen... kierrätyskeskukset = Tosi jees! Halvalla ja vielä ihan mageeta kamaa. Mä löysin sieltä vitosella pari sellasta bleiserin tyyppitä ja yhen sellasen kivän ööö paitulin...hirvee sana. MUTTA kuitenkin VITOSELLA KAIKKI TÄMÄ!! :D Ostettiin myös sellanen lipasto ja peili. Näistäkin me pulitettiin vaan 36egee opiskelija alennuksella, mitä kummaa oikeesti.. hiton hyvä juttu! 




Tänään ollaan Aurin kanssa kieretty käyty kirjastossaa skannaamassa kaikkia tyhmiä papereita ja sen jälkeen ostettiin ben & jerry's jätskiä, jota Artsa söi EKAA KERTAA. Mut kauheen hyvin näytti maistuvan. Istuttiin Karhupuistossa ja nauttiin jätskistä sekä näkymistä kesäpäivänä hahahah. Mä tulin vaan käväsemään himassa ja kohta mää lähen taas johonkin puistoilemaan lisää muitten kavereiden kanssa. Täyttyy nauttia tästä 4 päivän lomasta täysillä!

Terkuin,

ULLIS


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti