tiistai 22. toukokuuta 2012

Baby there's a shark in the water




Nopee moikka!

Kauheeta, kun ollaan nyt taas oltu niin hiljasia täällä näin. Yritetään parhaamme, mutta joskus on niin kauheesti vaan tekemistä ja menoa että on vaikee pysähtyy sekunniks tänne. Mun päivät on menny työharkassa ja töissä. Tänäänkin oon ollu taas 7-21 töissä.  Onneks tänään työpäivä oli tosi rento, koska mä oon myös tavallaan vähän niinkun henkilökohtasena avustajana yhelle perhetutun lapselle.. joka siis käytännössä on jo aikuinen..nojoo mutta kuitenkin. Niillä on tosi ihana piha, varsinkin näin ihanan mahtavina päivinä ja meil on myös hauskaa tän kaverin kanssa. Työn jälkeen Nette haki, mut ja vähän purettiin tuntoja toisillemme elämän kiemuroista hahah. Oon muuten tajunnu, että mun on ihan pakko panostaa nyt vähän mun työntekoon, oon käyttäny ihan kauheesti energiaa ihmissuhteisiin ja unohtanu aika hienosti koulun ja työn. On se ihmeellistä miten ihmissuhteet voi viedä mennessään. Nyt tulee kesä ja mä ajoin uurastaa.. kelatkaa sitä. NO KATOTAAN puolentoista kuukauden jälkeen, että miten on oikeesti käyny huoh. Mulla on kyllä välillä vähän ongelmaa toteuttaa tätä "sanoista teoiksi" politiikkaa hahaha. No mutta, tästä tulikin vähän pitempi teksti. Mä meen nyt nukkumaan( kattomaan how i met your motheria ) ja nauttimaan tosta kesäntuoksusta, joka ikkunasta tulee.

Bali on maailman ihanin terapia-koira! hahah Eikun se on ihana, tykkään siitä maailman eniten!
RAKKAUDELLA,


2 kommenttia: