sunnuntai 18. elokuuta 2013

Viva La Vida

Moikkis,

Mulla tulee aina välillä ihan kauhee tarve päästä kirjottaman blogia ja joskus oon jopa perustamassa ihan uutta omaakin. Hirvee tarve toteuttaa itteensä..  HAHAH ei jumankekka niin varmaan. No mutta kuitenkin moikka vaan ainakin te kaikki 10 ihmistä, jotka listoilla ootte haha. Yli puolvuotta tässä lähes on ehtiny vierähtää, eikä täällä oo ilmestynyt mitään. Mä en ymmärrä miks nää blogit aina jää. Elämä on aika hektistä ja kiireistä vaan.. ehkä just siksi. On tapahtunut vaikka ja mitä tässä ajassa. Toisaalta sit taas sitä perusarkeakin on ehtiny olemaan aika paljon. No mun puolvuotta pähkinänkuoresa  =

KUVAT YRITTÄÄ OLLA AIKA JÄRKÄSSÄ haha

mun uus huone, kun olin just ihan sekuntti sitten saanu tavarat pois muuttolaatikoista. Mikä toi lakana ON!??! en kestä
Alkuvuodesta meijän kämppisduo kasvo yhdellä, joten ollaan nyt trio.. niin ja asutaan aika paljon lähempänä keskustaa, ihan mahtis paikalla! Siitä alkokin duunin vaihtoprosessi ja urheilin/saleilin tosi paljon. Käytiin alku keväästä Neten kanssa lontoossa moikkaamassa toista kaveria, joka opiskeli Cambridgessä sillon vielä.. Nette jatko muualle ja mä tulin suomeen. Vaihdoin töitä, joka oli suuri peukku. Mun salimeininki hiljeni vähän loppukeväästä ja alkukesästä-loppukeväästä mulla oli hölmö ihmissuhdesotku. Olin pitkästä aikaa ihastunu hihihiih. No se loppusitten lyhyeen eli keskikesällä ja vietin tosi hauskan juhlimisen täyteisen heinäkuun; oli mun synttärit, valmistujaisia, ilosaarta, jokavuotista viljandi folk festivalia ja niitä lukuisia muita juhlia ja kesäöitä. Ihan mieletön kesä oli!!! Elokuun oon viettäny vähän rauhallisemmissa merkeissä ja alotin salinkin uudestaan. Kävin baarissa ekaa kertaa niin että olin selvinpäin ja mulla oli TOSI hauskaa, hhahaha. Se on mieletöntä komiikkaa joskus. Siis se tanssilattia, en kestä kuin paljon nauroin.. Ja olin myös samalla hyvin onnellinen, etten ite ollu siellä siinä kondiksessa haha.
Pariisin Kevät neljättä kertaa
Vappu o-ou
Pupu pihalla
Juhannus veneellä
ILOSAARI, ohi on ja tj0 mun kesän paras viikonloppu! Ihan SAIRAAN hauskaa koko ajan.
Pertti Kurikka oli paras maailmassa ahaha rakastan niitä jätkiä
Ilosaaribeibet
Folkki festarit! Varmaan ainoo kuva, jonka kehtaan täällä julkasta haha



Viimeset kuvat on ihan lähipäiviltä. Mä menin ruohonjuureen ostamaan raakasuklaata ja lähinkin sieltä melkeen viiskymppiä köyhempänä, kun mut onnistittiin puhumaan johonkin terveysjuomiin hahaha. Oon niin helppo tollasissa. En voi ikinä puhuu pitkään puhelinmyyjillekkään, koska varmaan ostaisin kaikki lehdet lopulta. Pahinta tosin tää kaupustelu meininki jos tapahtuu kasvotusten, en osaa sanoo ei niille hahaha. 

Ruohonjuurimoskat haha

Rakastan ilmeisesti näitä peilikuvia ittestäni. Multa löytyy näitä sata.


No mutta eipä mulla kai muuta,

Ullis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti