tiistai 3. heinäkuuta 2012

Kun sen luulee loppuneen se vasta alkaa..

Otsikko oli kuoleman kurvin kuvauksesta heheh.. Tuota en oo käynyt koneella miljoonaan vuoteen ja varsinkaan täällä bloggerissa. Mulla pitää aika kiirettä töiden, uuden harrastuksen, juuri ostetun uuden asunnon, perheen ja ystävien kanssa. Mun elämä on super kivaa tiettyjä pikku juttuja lukuunottamatta. Mä en jotenkin haluu hukata yhtään ylimääräistä hetkeä koneella oloon, kun voin viettää edellä mainittujen juttujen parissa.. Uudesta harrastuksesta sen verran, että olin joskus muutama vuosi takasin innokas heppatyttö ja nyt se juttu on lämmitetty uusiksi! Vuokrattiin Kiian, Karon ja Artun äitin kanssa meille hevoset ja käydään monta kertaaa viikossa ratsastelemassa. Mulla on siitäkin super hyvä fiilis ja hössöttäjänä oon ruvennu jo suunnittelemaan omaa hevostakin.. Nyt ylhäällä pojat kaipailee meitä krillaamaan niiden kanssa ja Vellu haluis jo vetää muutamat kitarasetit.. Otin muuten videotakin :P

Hauskaa kesää  ja nauttikaa siitä, se kestää kuitenkin täällä Suomessa niin vähän aikaa!




Nanette

1 kommentti:

  1. Myöhäiset kiitokset Liebster-tunnustuksesta :D (Tosin en sitä ansaitse kun minulla on yli 200 lukijaa:) En ole päässyt kunnolla bloggailemaan moneen viikkoon koneongelmien takia, mutta täällä ollaan taas :) Joten kiiitos ! ^^

    Satu
    Indie by heart
    [uusi asupostaus blogissani:]

    VastaaPoista