maanantai 16. heinäkuuta 2012

Hyvin usein voittajia on häviäjät, jotka päättivät yrittää vielä kerran



Jaaha, kiitos purkasta ja liian kovasta musiikista. Nojoo mut hän on nyt aika pienessä koossa siinä, muttaaaaaaa mää nyt aattelin ihan vaihteen vuoks tollasen tähän pistää. Mää sen aamulla kuvasin ja oon jotenkin vähän tylsän olonen siinä, mut oikeestihan oon ihan kamalan kiinnostava ja jännä.. :D hah. Mä en tajuu mikä mua vaivaa, kun mua nyt särkee ihan tajuttomasti päästä, koska mua ei yleensä ikinä särje. No ehkä täytyy vaan mennä nukkumaan ja palailla sitten kivuttomimpina aikoina :D
töistä kotiin
bloggarimuijat
mul oli pyykkiralli menossa siks noi pyyhkeet tuola takana...
artsukka ja meikä


ETTÄ hyvät yöt teille kaikille

Terkuin,

ULLIS
tässä menossa just nukkumaan......

2 kommenttia:

  1. ihana toi huivi ekassa kuvassa!!! mistä se on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Zarasta! ja se on ihan sikke kiva mustakin heheh=)

      Poista