sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Anna meikä saattaa sut himaan... Mä haluun sua enemmän kun muut haluu

Oon yrittäny lopettaa instagrammailun MUT SE ON NIIN VAIKEETA :D!!!

Oon nukkunu viime yönä 12 tuntia ja tiiättekö, kun nukkuu tosi paljon tulee tosi sellanen pöhnänen olo ihan ku ois jääny johkin rekan alle. Mulla on just sellanen olo nyt. Tänään mun pitäis vielä mm. mennä yövuoroon. Mulla alkaa neljän yön yövuoro putki tästä. Nice. NO MUTTA onneks mul ollu hauska viikonloppu, vaikka vuorotyöläisenä tää lähinnä tuntuu, kun ois keskellä viikkoa rehannu. Tosiaan perjantai lauantai välisenä yönä sain nukutuks sen sellaset 3 tuntia ja olo oli aika todella ryytynyt töissä. Onneks mulla oli tosi hauska ilta ja yö ollut, niin se piristi päivää kummasti. 
Minä ja Taimi Oivassa
eilisen pirtsakka työntekijä

Me oltiin Marikan luona kalliossa aluks ja ne oli päättänyt kiivetä Marikan talon katolle istuskelemaan ja alottelemaan. Siinä talossa on tosiaan 6 kerrosta plus tää vintti josta sinne huipulle pääsee. Se oli aika jännää, mut tosi ihanat maisemat. No joo näitten karkeloiden jälkeen nää pari muuta päätti tai ei vaan enää kyenny lähtee ulkoilemaan kallion kaduille. Me päädyttiin sit Marikan kaa kahestaan lähtemään ja oli oikeen hauska ilta. Istuttiin vielä puol 4 aikaa aamulla puistossa uusien kavereiden kanssa.  Seuraavan päivän iltavuoro olikin sitten jännempi juttu... no mutta siitä selvisin ihan kunnialla. Tätä on hyvä kesä... sellasta ihan randomia. Oon pari päivää istunu aamustakin rannalla ennen töitä mun duunikaverin kanssa ja ollaan jauhettu vaan kaikesta maan ja taivaan välillä ja lähinnä nyt ehkä miehistä, mutta silti. Elämä on vitsin jees just nyt. Ihan kaikista parasta on, kun aurinko paistaa ja kävelee jossain kaupungissa, kuuntelee puhelimesta sairaan hyvää kesäbiisiä ja tajuu et hei elämä on kuitenkin Tosi tosi jees. 
Näihin fiiliksiin ja tunnelmiin,

ULLIS

2 kommenttia:

  1. Ite oon kans paljon pirteempi 6-8 h unien jälkee mutta jo 10-12 h aiheuttaa ihan pöhö olon koko päiväksi:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ja arvaa sit näitten yövuorojen jälkeen.. mähän oon ihan sekasin :D

      Poista