keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Älä koskaan luovu siitä, että kohdattuaan sinut ihminen on onnellisempi kuin ennen sitä.

 Otsikko: äiti teresa oli todennu musta ihan oikein hahahah näinhän se just on
 Eilen olin töissä. Siinä oikeestaan mun päivä. Meillä alkaa keikkavuoroissa aina duuni klo 14 niin se on vähän niin, että sä ehit herätä syödä ja mennä töihin aina näinä päivinä. Niin ja jos sopparilla tekee töitä duuni alkaa klo 13 eli ehtii vielä paljon vähemmän. MUTTA Siirin kanssa aateltiin huomenna mennä kiertämään kierrätyskeskuksia jne. tai oikeestaan meinattiin ehkä tänään, mutta mulla tulee palkka vasta huomenna, joten ois masentavaaa olla rahattomana sielä hahahah. Nojoo MUTTA voikun löytyis jotain kivaa. Ainoo harmi vähän vaan on kun ei oo autoo niin en tiiä millä supervoimilla sieltä kamaa kannettais.
Heräsin vasta puol 12 mikä oli ihan väärin mun suunnitelmiin nähden. Vihaan aina herätä myöhään, kun aamut on niin kivoja.. siis jossei tarvii lähtee mihinkään... mutta epäonnistun hyvin usein näissä varhasissa aamuherätyksissä. Nytkään mulla ei oo mitään hajua, että oisin herätyksen pistäny pois.. noh ihan sama heräsin kuitenkin.. se on pääasia :D.

Terkuin,

ULLIS 


4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. hahaha joo ne on ihan tuolta intiasta asti tuotu :D!

      Poista
  2. Kierrätykskeskuksista voi tehä kyl upeita löytöjä. jos löydätte jotain kivaa ni inffoo siitä täällä olis hauska tietää. ihana laukku miulla on samalainen;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tein pari kivaa löytöä ja innostuin muutenkin ihan sairaasti.. miksen aikasemmin oo näitä kiertäny.. sairaan halpaa ja mageeta!!! Ens postauskessa kerron lisää jee! =D

      Poista