tiistai 29. toukokuuta 2012

Onnistuja on hän, joka pitää kiinni vanhasta niin kauan kuin se on hyvää ja tarttuu kiinni uuteen heti kun se on parempaa.

Tänään on mun vika oikee koulupäivä varmaan ikinä hesotessa. Mulla on vielä sellasia rästijuttuja, koska oon vaan yksinkertasesti vähän huono ja saamaton.. mutta muuten mun hesote ura alkaa olla melko ohi. Niin siis joo hesote on se koulu, jossa mä opiskelen lähihoitajaksi. Mun oikeesti pitäs nyt olla ammattilainen.. aikamoista. Ajattelin ihan kun alotin ton koulun, et tää tulee olee ihan peace of cake... no mut ei kyllä ollu. Tietty siihen liittyy se, että tekee samaan aikaan duunia. Koulu ja duuni on aina aika arsesta. Varsinkin jos on samaan aikaan työharjottelussa ja töissä. Se on kun tekis kahta työtä. No onneks mulle on jääny tosta mestasta upeita tyyppejä mun elämään ja tosi kiva, että saa näin nopsaa ammatin. Emmä tiedä teenks mä tätä loppu elämäni, mut ainaki nyt vähän aikaa. On ihan kiva saada rahaa silleen normaalisti hetken. Eikä tarvi kärvistelllä opiskelijana. Muistan kyllä, kun ysiluokalla meni opon luokse ja sanoin, että musta ei ainakaan ikinä tuu sairaanhoitajaa, poliisia eikä palomiestä. Noh.. ei musta sairaanhoitaja tullukkaan.. mutta hoitotyötähän tää on osittain. Tietty mä saan valita kuin hoidolliseen mestaa joudun, mutta silti vammaistyössä on aina se hoidollinen puoli. JA mä en todellakaan oo siinä mikään kreisi hyvä, mutta tekemällä oppii..meijän ammatti on kyllä ihan sellanen, että oon varmasti oppinu eniten tehdessäni mun sitä "oikeeta" duunia, enkä missän työharkassa.


 Nojoo, mutta eilen illalla lähin vielä näkemään Netteä ja Kiia. Me juoruiltiin vähän viime viikonlopun tapahtumista ja kiherrettiin sellasia tyhmiä juttuja. Odotetaan myös tulevaa kesää ja sen mukana tuomia juttuja.. Voi olla vähän erilainen kesä verrattuna kahteen edelliseen. Me ollaan parin viime kesän aikana nimittäin vietetty ihan hirveesti aikaa yhessä ja tehty tyhmyyksiä, mutta nyt asiat on vähän toisin ja katotaan miten kaikki menee.. mutta nyt mun pitäis oikeesti lähtee vielä vikalle opinto käynnille.. kiasmaan -.- ja sen jälkeen nähdä taas vissiin tota nanetteakin vielä. Ulkona on taas ihan kesä ja elämä on jees.

Matkustin yhen pysäkinvälin ihan yksin ahahha
Minä elementissäni, yeah right, siis töissä ahhaha


RAKKAUDELLA,

ULLIS

2 kommenttia:

  1. ihana toi sun työasu! :D ja onnea ammatista!! =) itellä on vielä niin pitkä matka valmistumiseen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha eiks oo kolee :D. Joo no mäkin oon perjaatteessaa vasta melkeen valmistunu niitten räsijuttujen takia.. mut kyse on parista opintoviikosta ! :S :D mutta kiitos kuitenkin heheh

      Poista