sunnuntai 27. toukokuuta 2012

It's the hard knock life... for us



veikko




Oli kreisiä, kun puol 3 yöllä oli jo näin valosaa.. mun piti vaan se ikuistaa teille hhaahah

Anteeksiiiiii, kun en oo kirjottanut. On ollu vaan niin paljon tekemistä nytten. Aika tapahtumarikas viikko ollut takana. Oon juossu koko ajan paikasta toiseen. Sairaan pitkiä päiviä ja kaikkea muuta soppaa ja sotkua ollu viikossa. Perjantaina mä lähin 14 tuntisen päivän jälkeen vielä kallioon, mun kämppiksen ja sen kaverin luo. Siinä se ilta sitten menikin rehatessa ja aamulla piti nousta sukuloimaan. Se tunne oli niin mahtava.. ahhaha. Nojoo mutta eilen menin sitten vielä Taimin kanssa kattomaan roller derby boutia kallioon ja sen jälkeen päädyttiin taas istumaan terassille. Helsinginkatu oli ihan sekasin jostain syystä.. ihmiset oli tosi raivokkaita. Ekan 10 min aikana meinas syntyy varmaan satariitaa kaikkien kesken siinä terdellä. No onneks loppuilta olikin sit vähän hauskempi, eikä enää tarvinnu pelätä saavansa nenilleen :D. NYT minä raskaantyönraataja lähden töihin ja toivotan teille muille oikeen kivaa sunnuntaita.

Kreisi thug life,

ULLIS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti