torstai 19. huhtikuuta 2012

Be the change you want to see in the world


No moikka,
tuun nyt jatkamaan tätä esittäytymistä vähän erilaisella tyylillä.. nimittäin mä en oo aasiaa kiertäny, lähinnä sen sijaan kalliota, enkä muotia opiskele vaan lähihoitajaksi. Eli mä oon tässä blogissa vähän ehkä sit se lifestyle puoli oikeestikkin hahaha.



Neten kanssa me tutustuttiin siis lukiossa ja asuttiin myös samassa taloyhtiössä. Meillä on neten kanssa ollu meijän upsit ja downsit, niinku kunnon tytöillä kuuluukin, mutta nyt ollaan oltu reilu pari vuotta tosi tiiviisti yhessä ja Nette on ihan yks mun parhaista kavereista.

 Mä lähin heti lukion jälkeen suoraan opiskelemaan lähihoitajaksi. Olin ihan varma aluksi, että musta tulee lastenhoitaja... mutta sit alko teevee ohjelma, joka kääns kaikki päälaelleen hahahaha nimittäin toisenlaiset frendit. Ei voi olla parempaa ohjelmaa, sen myötä mä sit aattelin muuttaa ihan suuntaa ja valitsin koulutusohjelmakseni: vammaistyön. Enkä vois olla enempää onnellisempi siitä, keharit on ihan mahtavia ja työntekijät tällä alalla myös!

ja varmaan sen ihan kavereistakin huomaa, miks tän alan oon valinnu
Mä diggaan sellasta erilaisuutta, musta siinä on jotain tosi kiehtovaa ja mageeta. Unelmoin kauheesti, jostain maailman parantamisesta ja siitä ihmisillä ois hyvä tahto ahhahhahah. Mun ystävät on tosi erilaisia, sen takia on ollu kauheen vaikee järjestää mitään isompia juhlia ikinä, koska musta tuntuu että mun kaverit ei vaan tulis toimeen keskenään. Mut ne on kuitenkin kaikki tosi tosi tärkeitä ja mun kantava voimavara omilla tahoillaan. Niitä mä tarviin, enemmän kun edes vaikka...rahaa shoppailuun hahah.

Mun kämppis, niin Siirin kanssa tosiaan ollaan roommateseja oltu nyt puolisen vuotta ja sirppa on paras


 Kaverit on parasta, mutta toisaalta oon ainut lapsi, joten tavallaan koko ajan mitä "vanhemmaks" ( 21 vuotias vanha ) mä tuun, sitä enemmän mä viihdyn myös yksinäni. Oon myös erityisen hyvä stressaamaan asioista ja pyörin aina sellasessa stressiahistuksessa, varsinkin mitä opiskeluun tulee ( huomennakin olis 3 aineen tentti, woopwoop ). Toisaalta, mun yksi motoista kanssa on " asioilla tapana järjestyä " ja uskon siihen välillä vähän liiankin paljon. Mä myös rakastan rakastan rakastan vaatteita ja koruja ja kenkiä ja kaikkea mikä pukeutumiseen liittyy.. Oon ollukkin kuukauden shoppailulakossa, mutta tänään ratkesin ja ostin kaulakorun...... :/




  Tosiaan mä myös tässä lähihoitaja opiskelujen välissä asuin pari kuukautta Barcelonassa, yhen suomalaisen äidin ja pojan kanssa. Siellä mä olin tän 2v. pojan hoitajana. Barcelona oli varmaan vähän käännekohta mun tyylille, koska siellä mä oikeesti vähän rupesin tajuumaan hyvän päälle ja niinpä myös mun tili rupes huutamaan apua. Uudistin käytänössä mun vaatekaapin lähes kokonaan.




 Nojoo, mutta nyt alkaa taas kesä lähestymään ja mun pitäis VALMISTUA tuolta koulusta, mikä oon taas yks uus asia, koska pitäis olla ammattilainen ja siirtyä täysin työelämään. Kyllä mä  keikkaa koulun ohella teen, mut tää on ihan whole different thing, apua.



Tästä tuli nyt ihan sairaan pitkä postaus, mutta toivottavasti jaksoitte loppuun asti. Nyt lähen vihdoin lukemaan kokeisiin, moikkis


Rakkautta sinne,

ULLIS

10 kommenttia:

  1. "nyt lähen vihdoin lukemaan kokeisiin"

    senkun näkis ullis-rakas :--D

    puspus, Saara

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista! =) Mahtava blogi teillä! =)

    VastaaPoista
  3. Ihana teksti, vaikutat niin aidolta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaaah voi vitsit! ihan sydäntä lämmittää hahah =)

      Poista
  4. "ja varmaan sen kavereistaki huomaA miks tän alan oon valinnu" ahahaha nauroin
    Ääneen aamulla sporassa tolle. T kuvan tyttöhehe

    VastaaPoista